2 Ocak 2013 Çarşamba

Sorgulamayın!....

Dün, Bakırköy'de kurulan Salı Pazarı'na alış-verişe gittim.
Hay!..Gitmez olaydım.
Neden mi?
Bakırköy'de oturuyorum ama,semt pazarlarına pek fazla uğramıyordum.Çünkü;pazar alış-verişlerini Zeytinburnu'nda çalıştığım iş yerinin önündeki sokakta kurulan pazardan karşılıyordum.Dün tatile denk geldiği için zorunlu olarak pazara çıktım.

Eeee ...şöyle bir dolaştıktan sonra bir şeyler almak için yanaştık tezgahlara...işte sinir katsayısı da fiyatlara uygun artmaya başladı.
Yahu arkadaş...neyin fiyatını sorsam iki misli fiyat söylüyorlar.Bir şeyler almam lazım,ama iki kat fiyatına almak zor geliyor.Alsam bir türlü almasam bir türlü...
Haliyle söylenmeye başladım.Pazarcının birisi beni anlamış olmalı.
- "Birader, sen nerede oturuyorsun.", diye sordu.
- "Burada oturuyorum." ,dedim.
- Bakırköy'de pazara ilk defa mı çıkıyorsun?,dedi.
- "Hayır,arada bir çıkar eksikleri alırım.Ama genellikle iş yerime yakın olduğu için Zeytinburnu'nda ki semt pazarına çıkarım."diye karşılık verdim.
Pazarcı gülümsedi ve arkasından,
- Mesele anlaşıldı.Bak kardeş,Bakırköy pazarlarında insanlar fiyatları sorgulamazlar.Sadece alırlar ve ödemesini yaparlar.Onun için sen burada rahatça alış-veriş yapamazsın.En iyisi ya kafana takma,yada pazardan çık..

Niye kafama takayım ki,çıktım pazardan..işte buradayım
Halk sorgulamaz mış...
Niye?...
Çok mu zenginler?  Yarısı emekli, yahu...
Eeee...bir de sorgulayın be kardeşim...
Alla halla yaaa!...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder